elinorwulffspector

Alla inlägg under januari 2011

Av elinor wulff - 30 januari 2011 14:41

oj jäklar, jag började skriva ett inlägg förut men somnade ifrån det tyvärr. om ca en timme börjar jag min praktik, skulle egentligen ha börjat sju imorse men eftersom min handledare är awsome så fick jag ledigt på morgonen för att gå ut en stund igår ;)


gårdagen som jag trodde skulle bli att sitta hemma och somna tidigt av trötthet slutade med att jag stack på fest med linda och sen ns efter det. på ns var det super bra och jag hade skit kul men jag ville skära av mig fötterna till slut. för efter gick vi till viking och åt lite fyllekäk fast jag kunde knappt gå pga att jag hade så ont i fötterna, därifrån åkte vi senare till mattias och adam och sov även kvar där inatt. sen hämtade papi mig och linda, skjutsade hem linda och jag fick komma hem. råkade ju somna en stund också. nu har jag så ont i fötterna, ja fortfarande, så jag tror jag avlider snart, och jag som snart ska ha praktik och gå en jävla massa. träning för benen blir det ju dock såklart. men ja, ännu en lyckad kväll med linda- helt awsome var det! nu ska jag äta lite innan jag hoppar in i duschen och fixar mig. hoppas ni haft en riktigt trevlig helg! 

Av elinor wulff - 29 januari 2011 06:22

Godmorgon.. när alla får sova så länge dom vill idag så måste jag upp och ha praktik, en lördag. fick verkligen svårt att gå upp idag, men bara att bita ihop. så nu ska jag strax fixa mig och äta lite innan jag sticker iväg. skrev inget igår, glömde helt av det och la mig tidigt. men kan berätta lite kort nu, direkt efter ja slutat så bytte jag om och sen gick jag ner och mötte nathalie, följde med henne och kollade på en lägenhet. gick hem hit en stund, blev lite krångel och hon väntade här innan hon mötte upp bea på bussen. efter det gjorde jag inte mycket, utan jag bytte om och la mig en stund, kollade runt lite och sov sen. och nu ser jag att klockan tickar på, bäst att skynda sig lite! 


en av dom bästa dagarna i hela mitt liv -Tokio Hotel  konsert i globen: 4 mars 2010

  

Av elinor wulff - 28 januari 2011 13:18

nu har jag lunch och eftersom det är så himla nära går jag faktiskt hem och äter. så nu har jag ätit och ska ringa ett samtal strax och efter det ska jag väl knalla tillbaka till "jobbet". har haft lunch en stund nu, men faktum är att jag ville äta innan jag började skriva därför ska jag tillbaka om en stund. dagen hittills har varit suverän som vanligt iallafall, känns super bra! senare träffar jag nog nathalie som sagt, men skriver senare och ikväll och berättar hur resten av min dag blir & blivit. :)

Av elinor wulff - 28 januari 2011 06:46

godmorgon, eller ja. varit vaken ganska länge nu, hunnit duscha och klä mig. även fixat mig. nu behöver jag bara ta en macka och borsta tänderna sen gå. idag skulle jag nog kanske träffa nathalie tror jag iallafall. vi får se om det blir som bestämt. men nu måste jag skynda mig lite så skriver senare.;)

Av elinor wulff - 27 januari 2011 21:31

nu är jag hemma igen. blir alltså en sen kväll idag, okej inte sen men för mig känns det sent eftersom jag är van att lägga mig riktigt tidigt nu för tiden + att jag varit vaken sen fem imorse. men tänkte berätta lite om dagen innan jag gör något annat.


tog bussen till ia vid halv tolv, ja okej inte långt att gå men så grymt kallt så jag tog bussen. (imorse hann jag dock tvätta och städa också) satt där och bara pratade om lite allt möjligt ett tag innan vi gick till som hemma och tog en toast. satt kvar där ett tag och fortsatte prata om allt mellan himmel och jord. om bebisar och mycket mer.. strax efter gick vi till willys vilket var meningen att hon skulle handla lite men ångrade sig så det vi fick med oss var godis och dricka, inte direkt nyttigt men det fick duga. gick tillbaka hem till henne och ett tag senare kom jimmy hem, satt även då och pratade om allt som kom i tanken ett tag, satt bara och hängde vid tvn resten av kvällen förutom att vi åkte och köpte mat på donken för ca en timma sen bara. mätt -ja det var jag vill jag lova! och nu tänker ni säkert, jävlar vad du har ätit idag. men vi åt toasten vid ett. och donken nu vid åtta ungefär. lite skillnad då och inte direkt proppat i mig godiset heller. fortsatte mysa framför tvn och skratta tills tårarna rann nästan. och nu fick jag skjuts hem -så nu ska jag ju strax byta om och krypa under täcket och sova. imorgon vankas jobb igen, eller ja.. praktik haha. 

Nu får ni sova så gott, och hoppas ni haft en bra dag. Puss!

Av elinor wulff - 27 januari 2011 06:41

nu har jag satt på en tvättmaskin, därmed alltså plockat upp från golvet i mitt rum. väldigt lite kvar att städa. mest dammsuga och damma lite. plocka upp böcker från golvet bara också. ;) så innan jag gör det så sätter jag på några avsnitt av No Ordinary Family. sett tre avsnitt och har ju varit sju än sålänge. skriver lite mer senare, men tills dess. ha en trevlig förmiddag typ haha. 


så jävla bra äru 

  

Av elinor wulff - 27 januari 2011 05:56

har varit vaken en halvtimma nu och hunnit äta frukost redan. frågan är ju bara va i helvete jag gör vaken nu? jag är ju ledig idag så jag behöver inte vara uppe såhär tidigt. dock får jag väl skylla mig själv som somnade vid sju igår ungefär. minns svagt att papi kom och sa åt mig att inte sova för jag skulle somna senare men det verkade jag inte bry mig om utan somna igen och vaknade till lite då och då. vaknade vid kvart i tolv inatt och trodde klockan var som nu ungefär men hade fel, ställde då ner datorn som jag hade sovit bredvid och somnade om efter en stund. 


inte okej alls tycker jag, men det är väl bra att jag får sova ut någon gång ;). idag ska jag gå till jimmy och ia och hälsa på tänkte jag. var ett tag sen nu. först ska jag iallafall städa innan jag gör något annat. tvätta lite också kanske. ne men så rastlös här nu, lika bra att sätta igång direkt så det är klart fort ;) 


Because i like u bitch   

    

Av elinor wulff - 26 januari 2011 16:01

imorgon är jag ledig, skönt! men kan väl inte säga något ändå för helgen är fullt upp av apu:n. men riktigt kul är det och jag trivs. känns bra faktiskt! det hemska är väl dock att vi är ute rätt mycket och nu är det faktiskt riktigt kallt ute! nu väntar jag på mat iallafall och sen får vi väl se vad dagen för med sig. träffat veronica idag igen, gick hit och käkade på lunchen, dock hade hon sin egen lilla matlåda men den tog hon med hit, och jag lagade mat jag haha. nu ska jag byta om lite här så himla kallt fortfarande. skriver nog lite senare om jag inte somnar tidigt idag med!  

Ovido - Quiz & Flashcards