elinorwulffspector

Alla inlägg under oktober 2011

Av elinor wulff - 29 oktober 2011 00:07

inte rätt någonstans att linni åkte ut idag, idol tappade sin glans totalt ikväll. och för mig finns det inte längre någon anledning att kolla idol längre, det var linni jag väntade spänt på att få se, det var henne jag ville höra, henne jag röstade på, ingen annan! tyvärr verkade det inte räcka till idag, röstade säkert minst.. 10 gånger iallafall. och nej mamma ta det lugnt.. det var min telefon som fick rensat på pengar ikväll! vet inte ens vad jag ska säga eller göra, är så förbannad, ledsen och.. ja vet inte, finns inte ord för det. när linnis namn ropades upp tappade jag helt ärligt andan och kunde inte fatta att det var sant, blev tårögd och har suttit med tårar i ögonen ett tag nu. Linni var idol 2011, deras glans, hon har en guldstrupe, och det tappade idol ikväll.


nu ska jag lägga mig och jag hoppas att jag vaknar imorgon och att allt bara är en dröm! vet inte vad som hänt med svenska folket, men tondöva jo det är dom verkligen! hennes röst är vad jag lyssnar på när jag vaknar och gör mig ordning på morgonen, mitt på dagen, och kvällen, dvs ungefär dygnet runt! nej ugh kommer inte sluta klaga på hur dåliga svenska folket är och hur fel dom röstar, eller berätta hur bra linni är. för det finns inte ord för det. så lika bra jag stänger ner här direkt! puss och kram idioter


http://www.youtube.com/watch?v=bnTWAgFjsiA&feature=related

släng er i väggen svenska folket, här har vi en riktig stjärna!

 


Av elinor wulff - 28 oktober 2011 15:11

You can judge me when you are as perfect as you expect me to be


hallå på er, har precis fått i mig super god mat, lövbiff och pommes + grönsaker till såklart ;). men en sak jag inte förstår är varför jag alltid får ont i magen när jag äter nu för tiden? hm.. aja dör ju inte iallafall, det är väl huvudsaken i guess! ligger i min säng igen och skulle kunna somna vilken sekund som helst ungefär, så ska väl snart slå på en film och parkera huvudet på kudden en stund tror jag. fått veta en hel del grejer idag också, vilket gjort allt så mycket lättare för mig nu. och nu ska jag spela röj med virr först innan jag gör något annat. xoxo

 

Av elinor wulff - 28 oktober 2011 11:10

If you're somebody's second choice,

they're not good enough to be your first

finally fredag, och nu har jag äntligen höstlov! kom precis i lagom tid faktiskt, riktigt skoltrött nu så hade inte orkat länge till känns det som. men nu är det en veckas ledighet att se fram emot!

eftersom jag fortfarande inte heller är helt frisk så stannade jag hemma från skolan även idag, och därför blir det en lugn kväll för mig idag. vill dock att klockan ska slå åtta så idol kan börja, jo jag har faktiskt blivit besatt av det nästan. missar inte ett enda program, men Linni är ju kvar, inte sådär jätte konstigt att jag kollar då va? nej absolut inte, hon är den enda jag vill se med vinsten i sina händer! hon får mig på fall varje gång hon tar ton. hon har en röst att dö för dvs!

just ja, kom precis på att jag måste plugga under lovet också. har ju naturkunskaps prov, omprov dvs på onsdag klockan två. sådär jätte kul är det.. eller? ne precis inte ett dugg, men får väl skylla mig själv om jag försöker plugga upp så mycket under en kväll. nu ska jag sätta på en film och gosa ner mig lite en stund innan jag ska försöka städa lite på mitt rum, så mycket jag orkar dvs. xoxo

just because two lips join, it doesn't mean two hearts meet

 

Av elinor wulff - 27 oktober 2011 21:04

fortfarande sjuk, dock inte haft någon speciell feber idag utan mer halsen som tagit stryk. ont i ryggen och seg i kroppen också dock men inget allvarligt.  idag har iallafall Lova varit här en sväng medan Ia och Jimmy var och storhandlade, dock kunde jag ju såklart inte busa med henne så mycket, och heller inte pussa och krama på henne utan fick mest sitta och ta det lugnt vid sidan av. men lite klarade jag allt busa!

förutom att lova varit här och jimmy och ia kom upp en stund efter handlandet så har jag inte gjort annat än suttit här och degat, varit rastlös som satan men inte direkt orkat mer än så.. nu ska jag slå på en film tänkte jag, baksmällan 2 och varva ner, som om det behövs.. och sen försöka sova för o se om jag orkar skola imorgon eller ej! xoxo

Av elinor wulff - 26 oktober 2011 21:23

har gått och blivit sjuk, kände det redan imorse men tog mig till skolan ändå, blev dock värre och värre under hela dagen. klarade dagen ut iallafall och gick hem och sov en stund, efter det hoppades jag på att det skulle bli bättre så åkte med mami och papi till kristinehamn och storhandlade. så nu ligger jag här i små feber och orkar inte göra nånting, så nu ska jag faktiskt lägga mig och sova så får vi se om jag orkar skola imorgon eller ej.. xoxo

Av elinor wulff - 25 oktober 2011 19:00

har inte varit på humör alls på hela dagen faktiskt, eller egentligen inte alls senaste tiden. men det är nog ingen som märker speciellt eftersom jag inte visar upp det speciellt mycket, utan jag skjuter det åt sidan och är på glatt humör framför folk sen tar jag tag i det så fort jag blir ensam och kan släppa ut det. tyvärr klarade jag mig inte undan från det hela den här dagen, utan fick ett litet små utbrott pga att maten inte smakade som jag ville och inte klarade ett skämt.

känns som jag bara vill skrika rakt ut, slå till någon, gråta. fast jag har ju absolut ingen anledning egentligen, så nu väntar jag på att telefonen ska laddas upp så jag kan gå ut och ta en fet promenad och rensa tankarna en aning. det känns som det inte kommer dröja fören jag tar ut min ilska på fel personer, hände idag!


nog om det vet inte ens varför jag skriver det egentligen, bara allmänt sur och irriterad. under den här dagen har det inte alls hänt mycket, vaknade strax efter sex och hoppade in i duschen, när jag var klar försökte jag väcka linda som gick upp efter tio minuter, trodde jag.. istället gick hon ut och la sig i soffan och sov. försökte väcka henne länge, och gick och gjorde ordning mig sålänge och inte fören åtta gick hon upp och då hade jag hunnit fixa klart mig för skolan, liam hade hunnit vakna och jag mös och busade lite med honom också. efter vi var klara fick vi skjuts av johanna till skolan. när jag kom hem somnade jag inte alls långt efter och blev väckt lagom till maten som förövrigt var äcklig och sen dess har jag degat här bara. nu ska jag fixa lite här innan jag går ut. xoxo

i've totally fallen for you. i never thought i would be in love again, guess i was wrong!

 

Av elinor wulff - 24 oktober 2011 18:32

I am me. I am not willing to change for you, or anyone else. Take me as I am, or watch me as I go.


ligger under täcket och försöker just nu få upp värmen. så himla kallt så låg här och skakade för bara en liten stund sen, men jag blir varm sakta men säkert. riktigt trött är jag också, och skulle kunna somna nu hur lätt som helst om jag fick.

inatt sov jag hemma hos ia och lova som vanligt, lova hade dock redan somnat när jag kom så jag och ia tog det lugnt framför tvn, moffa i oss lite tårta och julmust till det med. mums! vaknade såklart tidigt eftersom lova ville upp, och nåra timmar senare var det skola för min del. dagen var väl som vanligt, förutom att mina favoriter som hängt i norge en vecka kom tillbaka idag så hade lite kramkalas och fick norskt godis av virrus! efter skolan gick jag med virrus och köpte en halloween dräkt, as läcker faktiskt! sen dess har jag spenderat dagen i min säng bara, tagit det lugnt och funderat över massor.


nu ska jag strax plocka ner lite grejer i väskan för spenderar nämligen natten hos linda, hon ska iväg och träna nu först snart och sen tar vi sällskap till henne, och otroligt skönt kommer jag få det då jag ska hoppa av matte B imorgon så får sovmorgon mer än vanligt osv. behöver ju inte ha det när det räcker till redan och ändå inte fattar ett dugg!


nu ska jag sticka ner till affären, min tönt till mami bad mig gå ner för länge sen, men jag sa nej redan då. och fick precis ett sms av henne ang det igen, konstiga mami, skickar sms när vi är under samma tak, bara några meter ifrån varandra! haha xoxo


 

Av elinor wulff - 23 oktober 2011 15:02

Suddenly people who say they're always gonna be there, disappear.


tänkte jag skulle berätta lite om helgen först.

fredag: först vankades skola och sen gick jag hem och sov några timmar innan jag började packa ner lite grejer inför lördagen osv. gick och tog ut pengar och strax efter det tog jag bussen till linda. där vi bara tog det lugnt och satt framför idol. dock blev jag lagomt irriterad då min telefon totalt dog och vägrade sättas på när jag ville rösta på Linni, men turen hade jag med mig ändå sen, sista minuten man kunde rösta var den full laddad och klar så jag hann ringa några gånger iallafall. och hon gick såklart vidare!


lördag: vaknade runt sex, sju eftersom liam tyckte att det var dags att kliva upp. la mig dock en stund till lite senare och vilade bara så jag hörde honom och visste vad han gjorde. sen fixade vi massa inför kvällen. hoppade in i duschen och började fixa oss och dricka lite. tjugo i tio fick vi skjuts av pappa till ns, fick stå i kö redan då, helt sjukt. väl inne hann vi bara vara med varandra någon timme för sen tappade vi bort varandra! så resten av kvällen hängde jag med carro och hennes kompisar. kvällen var helt kanon, och jag träffade även på paow! riktigt trevlig tjej det där! kom hem runt halv tre eller något och somnade runt tre ungefär..helt perfekt kväll!  xoxo

 

bjur på en bild från igår med paow!

 

Ovido - Quiz & Flashcards