elinorwulffspector

Alla inlägg under februari 2011

Av elinor wulff - 28 februari 2011 22:32

nu har skolan startat igen, känns både bra och mindre bra, självklart bra för man får träffa vänner lite mer oså. gick rätt okej ändå, gjorde inte mycket då bilden var inställd och vi inte alls gjorde mycket min sista lektion.


tog bussen hem till rasmus för att hämta mina grejer men lyckades somna nån timma och tog bussen hem. sprang direkt iväg till Elefanten och hade "möte". fick väldigt bra beröm och hon var stolt över mig. så mycket fina ord dom sa. med mig därifrån fick jag en liten present från K. en rosa påse med tre olika sorters lakrits, godis dvs. hon har ju lyckats märka att jag älskar lakrits, sen ett litet brev hon skrivit samt en riktigt gullig nalle. kommer verkligen sakna min praktik! nåja


efter mötet gick jag mot stan och mötte upp nathalie, svängde in i några affärer innan vi gick och åt lite på donken. skiljdes sen åt och jag gick hem till jimmy och ia. mös med lova hela kvällen efter det, var till en början lite gnällig men sen verkade hon trivas i min famn och sov där ca en timma, och somnade igen efter badet hos mig och sov i min famn tills jag skulle åka hem, då la vi ner henne. 


så nu har jag berättat om min dag, mycket att göra men det hanns med allt. och just ja glömde berätta: bokade även in en kryssning. så nu på onsdag drar jag och nathalie iväg på en kryssning och har det super bra! 

Av elinor wulff - 27 februari 2011 01:51

min dag: hann bara äta sen blev jag hämtad av min bror, ia och lilla lova. åkte med hem dit och har myst med min lilla ögonsten hela kvällen. hon är det sötaste jag sett! gudomligt söt. så glad att jag äntligen fått träffa henne nu. åkte med ia och köpte lite mat på donken innan hon skjutsade hem mig för ett litet tag sen. nu ska jag snart krypa under täcket och sova för jag har så grymt ont i magen och jag är så trött att ögonlocken är tunga. Godnatt söta ni! <3

Av elinor wulff - 26 februari 2011 16:01

nu har rasmus precis gått hem härifrån. och jag skrev ingenting igår för jag hade fullt upp hela dagen verkligen.


började med att när jag vaknade igår så ringde jag rasmus och åkte till honom, där jag skulle stanna en kort stund men de blev flera timmar. gick och åt lite mat på sibylla och mötte även upp sara då. vi tog bussen till emelie men rasmus åkte vidare. handlade lite med emelie och sånt innan vi gick hem till mig för att hämta lite kläder och sånt, tillbaka till emelie där vi började dricka lite lite grann innan jag hoppade in i duschen och började göra mig iordning. senare på kvällen gick emelie och hennes kompisar och mina och saras kompisar kom dit istället. tog det lugnt men hade samtidigt riktigt kul. rasmus följde sen med hit och sov, åt lite fläskpannkaka mitt i natten innan vi la oss och somnade rätt fort. 


det där var min fredag, hände alltså en del och ja va uppe i något hela tiden. drack och hade riktigt kul faktiskt. togs inte så många bilder igår som jag hoppades på, men finns en jäkla massa på några av grabbarna haha. dom hittade den och lekte lite i guess. fy! haha


       här är tre av dom få bilderna som togs -fanns inte mycket att välja på så valde dessa! haha

Av elinor wulff - 24 februari 2011 23:34

tänker inte visa nån bild på hela håret. men ni ska få se skillnaden på längd på två bilder bara. 


       ni ser ju skillnaden: första bilden syns inte ens allt hår, och var väl strax under bröna. andra ja .. ovanför. fyfan! trivs inte alls och jag gillar det verkligen inte -aldrig mer sätter jag mig i en frisörstol, då ska ja först veta att hon är proffs och kan göra som man säger istället för att tänka på något helt annat och göra som man vill. könjävel

Av elinor wulff - 24 februari 2011 17:26

skulle aldrig gått och klippt mig. blev inte bra någonstans för hon fattade inte ett ord av vad jag menade när jag sa hur jag ville ha, och ju mer ja skulle rätta henne när hon klippte mer fel vart det, till slut höll jag käft och nu ser mitt hår förjävligt ut. kommer inte gå utanför dörren om ja inte har det uppsatt och gömt. tänker heller inte visa någon jävla bild för nu är ja förbannad. skriver när ja får lust igen hejdå

Av elinor wulff - 24 februari 2011 15:45

nu sticker jag iväg och klipper håret. ringde ju och bokade förut så nu är det dags och nervös är jag eftersom jag inte klippt mig på länge. vet heller inte riktigt än hur jag vill ha det så, får hoppas jag kommer på något snabbt! slänger in en före och efter bild lite senare sen, kanske ska köpa hårfräg i samma veva så vi får se hur det blir. inte hundra än.. men nu måste jag skynda mig, hörs senare igen puss. 


    wish me luck

Av elinor wulff - 24 februari 2011 12:50

åh vad jag kommer sakna att gå hem till alla söta gamlingar. fick träffa dom för sista dagen idag tyvärr. så nu får jag ha mitt lov igen, dock är det bara en dag plus helgen innan skolan börjar igen vilket inte alls är okej fan. tänkte inte skriva så mycket nu utan tänkte sova en kort stund kanske och sen hoppa in i duschen. ska börja ta tag i lite saker iallafall, ringa klipptid är ett exempel. 

Av elinor wulff - 23 februari 2011 23:15

nu ska jag ta natten. konstigt nog är jag faktiskt trött, det trodde jag inte när jag sov nåra timmar förut, men samtidigt känns det som jag inte kommer kunna somna pga att jag varit trött för länge. men jag ska ju upp före tuppen imorgon så ja måste iallafall försöka. imorgon ska jag iallafall träffa bea som jag skrev tidigare men kom på att det inte blir någon träning för mig, är ju inte helt frisk än och då ska man helst inte anstränga kroppen och så förkyld som jag är också, så lär ja inte kunna andas. haha.


nu ska jag byta om och gå in och borsta tänderna innan ja kryper ner här. Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards