elinorwulffspector

Direktlänk till inlägg 10 september 2013

skyscraper

Av elinor wulff - 10 september 2013 18:08

Life's not about people who act true to your face.

It's about people who remain true behind your back.


Först och främst vill jag bara säga GRATTIS till min underbara farmor som fyllde år igår!
Igår fick jag även bra besked från skolan, var där och gjorde det första provet av det jag har kvar innan jag är klar. Senare på eftermiddagen fick jag ett meddelande utav min gamla lärare (såklart hon som gör ordning proven och rättar) att jag klarade provet och har därmed Godkänt i samhällskunskap. BAM! känns sådär förjävla skönt måste jag säga, då återstår tre prov i naturkunskap innan jag är helt färdig. Så jäkla nöjd! & inte nog med det så har jag ett underbart schema, jag får välja om jag vill sitta hemma och jobba eller om jag vill sitta i skolan -för henne spelar det ingen roll bara de blir gjort! Mina skoltimmar, om jag sitter i skolan och jobbar är mellan 10-14 mån-tors & 10-13 (om vi inte kommer överens om någon annan tid). Så jag kan definitivt inte klaga!


Hela helgen kommer bestå utav kalas för min del. Först Loke som fyller 1 år på lördag och där blir det såklart kalas, sen på söndag ska vi fira Farmor som jag sa fyllde igår. Fullspäckad helg med andra ord. Faktiskt så jag gillar det nu för tiden, när jag sitter och tar det lugnt, som jag faktiskt gjort hela den här dagen, ja då blir jag en aning rastlös. Jag behöver ha något att göra hela tiden.

Fick dessutom en liten smårolig kommentar av min kära mor idag.. hon tror nämligen jag har ADD, ja jag kan inte motsäga henne heller, de skulle ju inte förvåna mig iallafall.. Så svårt jag har att koncentrera mig, fokusera på en sak i taget och allt därtill. Kanske ska kolla upp det? Ja vi får se helt enkelt. Såklart menade hon ju inget illa med det hon sa, utan hon sa de mer konstaterat om ni förstår vad jag försöker säga?! Eh skitsamma.


Slängde in en ny header idag med, inga fel alls. Ibland behöver man uppdatera sig lite även om jag är så hemskt dålig på att uppdatera. Saken är den att trots att jag gör saker hela tiden har jag ingenting intressant att skriva, okej jo ibland men ag har helt enkelt ingen ork heller. Så nu blev det ett sådär super långt istället. hehe sorry!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elinor wulff - 16 september 2013 18:46

Nu är jag där igen - nu har jag bytt blogg! http://elinorwulff.blogspot.se/  <--- Detta kommer vara min nya bloggadress, dock vet jag inte riktigt än hur jag kommer göra, om jag stannar här eller om jag flyttar helt dit. Kanske har jag kvar båd...

Av elinor wulff - 16 september 2013 17:17

Nu är det måndag igen och som jag tidigare sagt har jag haft fullt upp hela helgen.I fredags, ja för att vara helt ärlig räcker knappt minnet så långt längre.. Har ett svagt minne av att Ia och barnen var här och hälsade på oss iallafall. I lördags d...

Av elinor wulff - 15 september 2013 18:42

I will write this one in english, just because i want my amazing friend from Canada to understand correctly! But im gonna write another one in swedish later too about other things, this one will be about Justin etc. So as you guys know i am a hu...

Av elinor wulff - 12 september 2013 20:32


Nu är det redan torsdag igen och idag har jag klivit in genom badhusets dörrar redo att bada för första gången på flera år! Mina små bebisar är allt bra sjövilda båda två. De var väldigt kul och såg annorlunda ut men ändå hade det kvar en liten släng...

Av elinor wulff - 4 september 2013 03:10


Klockan är strax efter tre och jag är fortfarande vaken.. Inte för att jag behöver upp eller något imorgon dock eftersom jag är sjuk. Är även rastlös och har därför försökt sova i flera timmar utan resultat, bara vrider och vänder på mig till ingen...

Ovido - Quiz & Flashcards