elinorwulffspector

Alla inlägg under september 2012

Av elinor wulff - 30 september 2012 20:39

Söndag vilket såklart betyder myskväll as always. Kinamat, bus och massa mys har den här kvällen gått ut på än så länge!

Vad har hänt sen sist?
Jo jag har shoppat en hel del faktiskt, varit i marieberg bl a med fina vänner. I fredags fyllde mälis 18, jobbade, körde på mys här hos jimpa & ia & en kär vän till mig gick bort natten till fredagen. Vila i frid älskade du!

På lördagen firade vi mälis och körde på utgång, helt okej! Och idag söndag, vaknade tidigt av saras klocka men somnade såklart om några timmar, umgicks med rasmus som hälsade på, sen kom ia, lova & loke och lekte & busade lite innan vi åkte hit.

Helgen har därmed varit helt okej förutom att min fina vän miste livet!! Finaste du, en dag ses vi igen <3!

Av elinor wulff - 23 september 2012 23:14

Den här söndagen spenderade jag hemma, med marcus som sällskap. Så tar mitt söndagsmys med ia lova och loke imorgon istället.
Har haft en kanon kväll med marcus iallafall, myst och gottat oss med frukt & smält choklad.

Dagen då? Klev upp sent trots att jag vaknade runt sju tiden. Trött & allmänt seg. Igår hade vi marcus och carro här på tacomys iallafall, även det var en kanon kväll, så idag när ja vakna var det en hel del disk jag tog hand om medan sara gjorde sig klar för jobb. Måste ändå göras om väldigt snart!

Haft en kanon helg, helt perfekt med andra ord!

Av elinor wulff - 22 september 2012 17:02

Nu sitter jag och tar de chill i soffan, har hunnit med att städa, gått hem till mami & papi, gosat och busat med lova och loke. Så nu ska ja snart hoppa in i duschen så jag är klar och fresh när marcus och carro kommer! :)

Av elinor wulff - 22 september 2012 12:43

Nehe ne nu knallar jag hem till mami & papi en sväng när sara ändå ska iväg och jobba. Hoppas dom är hemma bara! Har även gått runt och dammat och små plockat lite här hemma eftersom jag är så förbannat rastlös höhö. Men fortsätter nog städa lite senare när ja får lite mer ork och är hemma igen.

Av elinor wulff - 22 september 2012 09:36

Precis vaknat här, dock är jag dödstrött fortfarande. Första gången vaknade jag runt sju tiden men vägrade gå upp när de faktiskt är helg!

Regnat näst intill hela natten vilket ja vaknat till av och haft svårt att somna om inatt. Blev även väckt runt tre tiden ungefär av sms, inte okej!
Ikväll blir det som sagt tacomys med fina vänner, asbra!

Av elinor wulff - 21 september 2012 21:45

Fredag kväll så jag totalvägrar att sova just nu fast jag är dödstrött. Men ska snart hoppa in i duschen så jag har det gjort iallafall.

Igår mötte ja upp jimpa ia lova och loke på stan och följde sen med dit och busade med lillan och mös med lilla loke!

Imorgon får vi besök av marcus & carro som ska stanna på lite lördagsmys med god mat osv. En helt okej lördag enligt mig ;) så nu har jag och sara varit och handlat inför tacos imorgon, perfekt!

Av elinor wulff - 20 september 2012 07:40

Nu har jag precis vaknat här, utan klocka så nu ska ja strax gå upp! Om jag inte lyckas sova en stund till kanske ;)
Igår satt jag och pluggade hela kvällen, fick även ett samtal utav min chef så nu ska jag på möte på tisdag kl. 11.

Idag börjar vi inte skolan förän 10:35, har flyttt fram lektioner osv för att vi ska på studiebesök om ekg osv, helt okej!

Se om de e nåt mer ja behöver plugga så kan jag lika gärna göra det nu när jag är vaken och har god tid på mig! :)

Längtar tills jag får pussa och krama på min lilla Loke! Är små förkyld och hade feber här om dagen och vill såklart inte smitta honom. :) inte ens en vecka gammal min lille pojk! <3

Av elinor wulff - 15 september 2012 22:38

Först och främst tänker jag säga grattis till jimpa och ia till deras lilla son, och till lova som blivit storasyster! Som vi längtat efter honom men igår kväll kom han till världen vår lille pojk!

Idag tog jag och lova en promenad till bb tillsammans med jimpa så även vi fick träffa lillen, hur go och söt som helst! Äntligen säger jag bara!

Nu ska jag snart hoppa i säng så jag inte är allt för trött när lillan vaknar imorgon. Natti!
Bjur även på en bild på min lille pojk!

Ovido - Quiz & Flashcards