elinorwulffspector

Alla inlägg under juli 2012

Av elinor wulff - 31 juli 2012 10:58

Nu var det allt för längesen jag skrev tycker jag.
I tisdags blev jag hämtad från jobbet av jimmy och ia sen åkte vi ut till stugan! Lova var redan där med sin mormor och väntade på oss. Vi hade tur med vädret näst intill alla dagar, förutom när det blev ett stort oväder med åska, blixtrar, ösregn och en vind så träden nästintill låg ner! De va nog bland det värsta jag sett någonsin tror jag!
Slänger in några bilder från stugan, dock är ju såklart nästan alla på lillan. ;)

Av elinor wulff - 22 juli 2012 19:47

Om ca en timme slutar jag för den här dagen! Enda som är kvar är en medicinering och en läggning! Varit lite hetsigt idag då man blir själv, förutom mina timmars sömn där tre fyra timmar a ;)
Har även varit så jäkla Klantig och bränt mig. Ordentligt denna gång så se blivit märke. Nu är även mamma och pappa hemma så ska allt bli skönt att se dom när jag kommer hem sen :)

Av elinor wulff - 22 juli 2012 12:36

Nu har jag precis påbörjat min väldigt långa rast, 3h 45 min. Men så de blir när man har delad tur! Så inte fören strax före fyra ska jag tillbaka upp dit! Tyvärr hinner ju inte jag hem utan får stanna kvar ändå. Finns inga bra bussar nämligen så vill inte riskera något.
Så nu har jag bokat massagestolen till klockan ett iallafall, inga fel alls, snarare tvärt om! Känns dock som tiden kommer gå hur segt som helst..

Av elinor wulff - 22 juli 2012 06:09

Rätt stressig morgon om ja får säga från min sida. Hann inte äta frukost utan när ja vaknade tog jag mig en snabbdusch och sen var det bara på med kläder, borsta hår och tänder och gå mot bussen. Rätt gött efter att ha sovit ca fyra timmar inatt och ska nu ta mig an ett långt pass! Delad tur dock så rätt skönt ändå i guess.

Idag kommer min kära mami och papi hem från varma kreta! Så igår städade ja som sagt och de va tamme tusan mig skönt att se va tomt de blev när ja tog undan mina grejer från storarummet! Dock får ja ta mig an mitt rum en annan dag.

Nu sitter ja i massagestolen på jobbet eftersom ja inte börjar fören kl sju och är här redan, varit här sen kvart i dock. Men så de får bli när man inte har körkort och bussarna inte går dom tider som behövs på helgerna. Nu ska ja njuta och vila lite innan ja börjar.

Av elinor wulff - 21 juli 2012 21:02

Don't text me because you're bored,

text me because I'm the person you want to talk to.


nu har jag både handlat och städat, enda som är kvar att städa är mitt rum men ärligt talat tar jag det inte idag! dit in behöver inte mami och papi gå när dom kommer hem imorgon, utan dom kan istället hålla sig i resten av lägenheten! ;) hoho, skulle behöva tvätta också men vi får se hur de blir med den biten då klockan är rätt mycket redan.

ikväll ska jag ju som sagt lägga mig tidigt också eftersom jag faktiskt ska upp tidigare än vanligt imorgon för att ta en buss tidigare än jag behöver, men annars blir jag sen och de vill jag inte imorgon också. så hellre en timme tidigt än en timme sent.


när ja sluta idag blev jag kvar en timme längre, inte för jobb utan bara för att bussarna inte går ordentligt på lördagar och även höll jenny sällskap när det ändå var lugnt på avdelningen. men när jag väl precis hunnit sätta mig vid hållplatsen för att vänta på bussen svänger pontus och ninni in och får åka med dom hem, så följde även med dig och umgicks en stundn innan jag gick hem och vila, dumt egentligen eftersom ja ska kunna sova ikväll menmen!


 

Av elinor wulff - 21 juli 2012 11:17

Ja det är vad som får rädda min dag kind of.. Ligger i massagestolen nu under rasten, vissa gånger finns det inget bättre!
Illamåendet har gått över också så nu mår jag kanon, förutom dem ständiga huvudvärken dvs.
Nu ska ja njuta sista kvarten, snart blir jag ensam fyra timmar, kuuuul! Heh

Av elinor wulff - 21 juli 2012 07:41

Känns sådär riktigt kul när man är uppe och klar i tid. Gick iväg till en buss som inte gick.. För tidigt och för trött för att komma ihåg att det faktiskt är lördag, så nu blir jag sen till jobbet men såklart skrivit till jenny att ja kommer runt åtta. Så först nu sitter jag på bussen mot saxlyckan.
Mår fortfarande illa också men de har minskat som tur är! Men nån frukost har jag inte fått i mig.

Såå imorgon kommer mor och far hem, så när jag slutar i eftermiddag står städ på schemat. Dom ska ju få komma hem till något fresht, ska även handla lite sen. Hehe

Av elinor wulff - 21 juli 2012 05:49

Uäk! Inte okej att vakna och vilja spy såhär på morgonen.. Förutom det vaknade jag även runt tre inatt och kände redan då ett starkt illamående och ville bara kräkas. Snällasnälla låååt de gå över! Ska ju jobba 7-16 idag, behöver må bra nu!

Kan inte äta, kan inte ens dricka vatten. Får väl se hur jag klarar dagen helt enkelt! Dags att göra sig iordning så ja hinner med bussen idag!

Ovido - Quiz & Flashcards