elinorwulffspector

Alla inlägg under september 2011

Av elinor wulff - 29 september 2011 22:13

hann inte riktigt blogga igår då jag stack direkt hem till jimmy och ia efter skolan, och kom hem strax till idol så satt bänkad framför tvn. därefter pluggade jag lite och la mig strax efter pluggning.


idag har jag dock egentligen haft tid tror jag, men satt och pratade med mami och papi direkt när jag kom hem från skolan och tog det lugnt bara, somnade nån timme också och har även planerat lite inför imorgon och helgen, även måndag. så har inte ritkigt haft tiden till just bloggen direkt. men nu så! idol är precis slut också så nu har jag tid! ett inlägg är väl bättre än ingenting right? Linni gick vidare, tur var väl det, annars hade jag nog slutat titta på idol. Röstaste på henne flera gånger iallafall och fick som jag ville!

hoppas inte jag är värre imorgon när jag vaknar, har nämligen blivit lite små förkyld, så jag hoppas det stannar på den grad det är nu, inte så farligt dvs, vill inte bli värre när jag har massa planerat inför helgen och början på nästa vecka.


nu hade jag tänkt ta mig något att äta innan jag lägger mig och sover, ja faktiskt försöka lite tidigare för en gångs skull, men vi får se hur det går ;). så jag säger Godnatt här! xoxo


Du får mig le ett léende av kvalité,

du ger mig en känsla ingen annan kunnat ge

 

Av elinor wulff - 27 september 2011 11:36

halloj, sitter och skriver på min bokrecension nu, går rätt okej faktiskt. dock kan jag inte bli helt klar idag då jag inet läst klart boken helt, har lite kvar. men skriver på det jag läst än sålänge. och en bit har jag allt kommit.  får läsa klart helt när jag kommer hem sen ikväll. så jag kan bli klar och lämna in min bokrecension.

nu måste ja fortsätta jobba, slänger in något inlägg senare ikväll också, xoxo

Av elinor wulff - 25 september 2011 14:04

hinner inte skriva något speciellt här nu, kan iallafall säga att jag hade grymt kul på bröllopsfesten igår, var fullt av folk och det var inte annat än kul, för en stund blev det tråkigt. men de gick över. jag och mami kom inte hem fören runt fem inatt och var lagomt borta båda två tror jag. ne inte så! hinner inte berätta nått speciellt nu för jag ska sticka till IKEA med ia och lova så jag blir strax hämtad och vill inte låta dom vänta. så får se om jag berättar mer imorgon, ska nämligen sova där inatt också. xoxo


en bild från gårkvällen/natten.

 

Av elinor wulff - 24 september 2011 17:04

hallåhallå, vaknade runt nio imorse pga att mamma kom in och väckte mig, förstår dock inte varför. bröllopsfest ja visst, men inte fören runt sex, sju. what ever..

har precis duschat iallafall och ska börja fixa mig och klä på mig osv eftersom vi ska vara på festen inom en timme ungefär. sounds great!

alltså kommer jag inte vara hemma något under kvällen, men ja tror säkert att bilder kommer tas i massor, men vi får se. jag lär inte vara någon fotograf ikväll iallafall!

tänkte bara berätta lite smått om vad som händer, för nu måste jag fixa mig så jag hinner bli klar, xoxo

Av elinor wulff - 23 september 2011 10:44

Just nu sitter jag i skolan och har    svenska lektion, håller på att skriva bokrecension, men det svåra är att jag faktiskt inte läst någon bok. Började på en bok men ja minns inte ett dugg av vad den handlade om så nu måste jag försöka hitta information till någon bok, dock kommer jag inte på någon alls tyvärr.

just nu letar jag efter en bok jag läste när jag gick i örebro på skolan, riktigt bra faktiskt.. men minns inte alls vad den hette. azum! xoxo

 

Av elinor wulff - 23 september 2011 08:57

såklart ska jag vakna tidigt när jag får sova lagomt länge. gick iallafall precis upp genom att ha försökt somna om sen ungefär sex imorse. nu sitter jag iallafall och äter frukost och ska strax fixa mig, börjar ju ändå halv så har ju inte all tid i världen.
vaknade med halsont och små förkyld, men de kanske går över under dagen också. hoppas jag dock eftersom jag ska på bröllopsfest imorgon och därmed träffar massa ungar, bl a Lova och jonathan, sen mina kusiners barn osv. har ju ingen lust att smitta ner någon av dom, och inte kunna få pussa och busa ordentligt! .


ne men klockan tickar, lika bra jag går och gör mig ordning direkt så jag blir klar någon gång, har ju bara en kvart på mig! weeyoo xoxo

Av elinor wulff - 22 september 2011 23:23

inte skrivit något alls idag än, hann nämligen inte ens ett inlägg när jag vaknade imorse, tog hellre tid på mig att fixa mig.

skolan var väl as usally boring, men underbara vänner gör allt så mycket bättre och roligare, veronica bl a. klockren tjej! hade huvudvärk hela dagen också men på sista lektionen hade vi som tur var avslappningsstund ungefär, lite udda dock, fick sen rita äpplen på papper, ja det är sant! vi fick måla på lektionen bara.


när jag väl kom hem var jag så seg att jag la mig och försökte sova en stund men två timmar senare hade jag kanske bara sovit en kvart, om ens det. när jag vaknade var det mat och direkt efter gick jag med pappa och handlade.  blev rätt tugnt och mycket att bära hem sen, ugh! men stark som jag är så orkade jag ;) okej.. jag tog två av sex tunga påsar, guess pappa är den starka av oss haha.

sen dess har jag tagit det lugnt och träffade elin en kortis bara för att byta tillbaka telefon osv. 


nu ska jag försöka sova så jag orkar upp imorgon, ändå fredag och har lite att planera in, som jag faktiskt kom och tänka på förut och redan kommit långt med det, bara blend de sista som ska fixas imorgon för att få ordning på det nästa vecka! ni får faktiskt inte veta vad än. utan de blir bara massa prat. men som sagt, dags att dejta kudden, xoxo

  tittar man fort ser det ut som hon ska borsta tänderna på mig, azum haha!   gott?   told ya, vi målade! & några är spelnördar på telefonen, så kan de gå ;)   livad klass jag har.. eller?   Saras mitt och lindas vackra äpplen, tycks? ;)

Av elinor wulff - 21 september 2011 15:15

När jag kom hem plockade jag ordning i köket, dvs plockade in och ur diskmaskinen och damsugade mammas och pappas rum eftersom jag tappade ett glas där inne, bra gjort elinor! passade även på att dammsuga lite i hallen och storarummet också. strax efter det kom mami hem och inte så långt efter det kom Ia och Lova hit och hälsade på, så jag har busat och myst med min lilla lova hela tiden, men nu gick dom precis, så jag funderar på att vila en liten stund då jag är så grymt trött. we'll see! xoxo


Fasters lilla hjärta!

 

Ovido - Quiz & Flashcards