elinorwulffspector

Alla inlägg under mars 2011

Av elinor wulff - 31 mars 2011 17:04

redan fredag imorgon igen. fan sjukt hur fort det faktiskt går, men jag gnäller inte! min helg är fullplanerad iallafall, på fredag ska jag träffa alexandra och vara med henne lite när hon är hundvakt, på lördag ska jag på dop och på söndag fyller jag år. så nästa helg kör vi på fest iallafall, helt awsome.  

Av elinor wulff - 31 mars 2011 16:55

höll på att skriva ett inlägg igår när jag väntade på alexandra, men höll samtidigt på att fixa mig så hann inte så långt innan hon kom. så raderade det jag skrivit och skrev aldrig något nytt för vi åt bara sen gick vi på stan en sväng. så min gårdag spenderade jag med alexandra iallafall. OCH på tal om ingenting så är det tre dagar kvar tills jag fyller år, dock värdelös ålder, 19, men det får väl duga ändå   


idag har jag inte gjort så mycket än, väntar på svar om en vän vill med på bio ikväll, jag har gratisbiljett och vill gärna se den här " I'm number four " . Vill dock även se Never Say Never med justin bieber. men blir nog den första. har precis ätit mat iallafall, pytt i panna, dock känns det som jag förätit mig på det så det var inte så gott! 


nu ska jag fixa mig lite, platta håret osv, blev lockigt efter duschen förut ;) och dra på lite solpuder med mascara. försöker slänga in ett inlägg lite senare sen också. puss


dålig bild men det är den jag har från helgen iallafall, precis innan NS!

 

Av elinor wulff - 29 mars 2011 23:56

Fasters vackra lilla tjej

 

Av elinor wulff - 29 mars 2011 23:51

den här dagen har bestått av att.. jag hoppade på bussen med alexandra mot stan vid ungefär tolv, halv ett där vi gick runt en stund innan vi gick och åt lite. gick en sväng på stan igen. gick iväg på lite annat ett tag innan vi skiljdes åt och jag gick hem till jimmy, ia och lova. mös en hel del med lova, och när jimmy kom hem från jobbet blev det mer mys och soffhäng innan käk, tacos! kom hem för ett litet tag sen nu och ska snart krypa under täcket för att sova. lång skoldag imorgon.. nu hoppas jag att alexandra inte dödar mig. HAHA


tänkte, har väl inte visat någon bild på min fina vän alexandra förut..
Här är hon, i sitt rätta jag -ful är du men älskar dig ändå      

 

Av elinor wulff - 28 mars 2011 18:48

nu sitter jag här i mitt otroligt stökiga rum, ja konstigt nog är det grejer överallt men det ska jag försöka plocka upp om en liten stund. min dag har gått åt till mys och bakning faktiskt. sov dock en timme förut men är konstigt nog fortfarande trött. så nu ska jag se till att plocka upp lite här inne innan jag blir för trött, får inte sova mer, ska ju kunna sova ikväll så jag kommer upp till skolan imorgon. tänkte bara slänga in ett inlägg iallafall så ni vet att jag lever!  

   

Av elinor wulff - 27 mars 2011 23:12

hej på er, skulle skrivit tidigare idag men har faktiskt inte haft någon ork. så himla seg har jag varit hela dagen, och lite små bakis så jag har mest sovit, myst oså. var dock på affären förut för lite cola och godis, men lite kvar än, gick inte ner alltså. om en liten stund ska jag krypa under täcket och sova, för imorgon är det skola igen. hoppas ni haft en riktigt trevlig helg, min var kanon. 


min gårdag började iallafall med att jag bestämde med nathalie att vi skulle dricka, fixade några öl och duschade oså innan jag gick hem till henne. började fixa oss och chilldrack, efter ett tag kom elin & sabina upp en stund men gick sen igen, en kort stund efter fixade vi oss det sista lilla och gick mot ns. träffade på några man känner också vilket var okej. var där och sen gick jag hem några timmar senare. 


så det där var det mesta av min gårdag, orkar inte skriva mer och vill inte göra det för långt, så nu vill ja bara säga Godnatt, för nu ska jag faktiskt sova strax. pusspuss :)

Av elinor wulff - 26 mars 2011 14:42

har fortfarande inte hunnit äta frukost, men kollar efter lite fina texter till taturing. satt och fixade och trixade med text till alexandra förut. har ju fixat en egen till mig själv men vill ha lite mer. nu väntar jag på att nathalie ska komma snart iallafall. öl har jag fixat så nu gäller det bara att fixa lite pengar till utgång ikväll. ska börja fundera på vad tusan jag ska ha på mig, vilka kläder? klänning? kjol? byxor & någon fin tröja? vilka skor? ja det är många frågor och funderingar. bara för det blivit knas med mr.p tänker jag inte direkt sitta inne och deppa iallafall, faktum är att jag inte känner mig speciellt ledsen, kanske verkligen har tröttnat på hans beteende nu? helt underbart isåfall. nej nu ska jag ta mig något att äta, ringa nathalie och sen hoppa in i duschen. eller innan duschen kollar jag nog kläder. försöker ta bild ikväll, jag LOVAR!. puss

Av elinor wulff - 26 mars 2011 12:17

vaknade upp bredvid alexandra idag, dock så stack hon hem direkt för hon skulle få besök. försökt få tag på rasmus också som ska hämta sin jacka idag så ska vi prata lite. efter det kommer vi varken prata eller träffas något mer. vänskapen eller vad vi nu hade säger jag upp, en gång för alla. fick nämligen veta en hel del igår som jag vet är hundra procent sanning. han ljög för mig och träffade en tjej han höll på med samtidigt som han höll på med mig ett tag. ordleken

"Vi delade på ordet kärlek, jag tog kär du tog lek"

stämmer helt in på oss. Jag var, är kär och för han var allt mellan oss ett spel, en lek. så min såkallade Mr.P var såklart rasmus för er som inte förstått, vi träffades igen men han ville ligga lågt och jag var snäll och försökte. men nu tänker jag inte längre vara den snälla och hans säkra kort.  


oj inte meningen att detta inlägg skulle bli ett känsligt, personligt oså. men senare idag ska jag nog kanske dricka lite med nathalie & kanske utgång, vi får se vad det blir. är inte på bästa humör idag faktiskt, som vanligt tack vare den otroligt underbara Mr.P nu ska jag iallafall äta lite frukost, har inte kommit så långt än. :)

Ovido - Quiz & Flashcards