elinorwulffspector

Alla inlägg under augusti 2012

Av elinor wulff - 30 augusti 2012 22:07

Nu tar jag natten efter den här dagen, har helt enkelt haft fullt upp idag! Först skola till tolv, när vi slutat tog vi bussen ner mot stan (klassen dvs) dock inte hela utan dom flesta! Väl där gick vi och lunchade på som hemma, super mysigt nere i källarn! När vi ätit klart osv så knallade vi neråt resebyrån och bokade vår studentresa, woho!! Efter det gick jag linda och sara uppåt och jag fick knalla hemåt för att hämta grejer och gå igen eftersom jag skulle ta bussen till jobbet!
Körde på ett 15-20 pass idag och även här hann jag inte mer än hem innan jag gick för att hämta ut mitt paket från hm, äntligen! Och nu ligger jag utslagen och tänker helt enkelt sova! :)

Av elinor wulff - 29 augusti 2012 06:27

Life isn't how to survive the storm, but how to dance in the rain. 

Den här dagen skulle jag vilja ägna åt att ligga under täcket och bara vara! Ingen lust till nånting alls just nu faktiskt. Kasst humör och känns som de kan hålla i sig ett tag men just nu orkar jag inte ta upp varför, de som känner mig vet och kommer veta. Så om jag blir kass på att uppdatera så har jag iallafall en anledning den här gången, men ska försöka lägga de åt sidan.

Nu har jag precis vaknat iallafall och ska väl ta mig in i duschen och hoppas att lite av de dåliga humöret följer med ner i avloppet!

Av elinor wulff - 28 augusti 2012 17:02

Nu har jag precis krypit under täcket här och tänker faktiskt vila en halvtimme, är nämligen dödstrött!
Drog som sagt till stan med linda, blev en del shopping, igår fick jag ju bara med mig en bh och ett par legings samt ett babyset till bebisen som jag snart blir faster åt eftersom lova ska bli storasyster! :)

Idag fick jag med mig lite mer, ett par jeans, en mascara, en bh, ett par trosor, en tshirt, nya converse och två långärmade tröjor, stickade fast olika tyger! Även en tröja åt lillan som va på rea som hängde så fint ;)

Efter shopingen blev det lite käk på som hemma innan vi fick skjuts hem!

Av elinor wulff - 28 augusti 2012 08:48

Sitter i skolan och gör absolut ingenting just nu.
Igår fick jag äntligen träffa min syster igen iallafall. Söt som hon är sprang hon mot mig när hon fick se mig på stan. Vi gick runt och shoppade lite och sen gick vi upp till jimpa så hon fick träffa honom samt familj såklart! Vad det märks att man saknat någon när man väl får se dom igen.

En lektion kortare idag, gör skönt så jag och linda ska ta oss mot stan gör lite lunch samt shopping!
Igår la ja även undan nästan hela lönen så ja slipper tänka på vissa saker mer :)
Nu ska ja plugga litte här, tjao

Av elinor wulff - 25 augusti 2012 06:02

Precis kommit till jobbet och har även hunnit byta om, sisådär en timme innan jag börjar. Så nu tänker jag ligga här i den goa fotöljen och slappa/halv sova tills folk börjar strömma in osv.
Rätt trött på länstrafiken, finns faktiskt dom som jobbar tidigt på helger också!

Ska bli skönt att få jobba, längtat! Sovit urkasst dock och vaknat titt som tätt och behövt gå på toan men vägrat då ja gärna ville sova tills klockan ringde, inte nog med det så vaknade jag vid tre och trodde det var dags att gå upp men nerå två timmar till! ;)
Nu ska ja vila lite innan fler kommer tjao

Av elinor wulff - 24 augusti 2012 18:57

Äntligen helg, fast på ett sätt ändå Inte då jag blev inringd för jobb 7-21 imorgon vilket jag såklart sa att jag kan göra. Så att ja inte har helg helt är ju mitt eget val, men ska bli skönt! Saknar de faktiskt redan, och det får morgondagen att gå så ja fortare får träffa min älskade syster!
Varit ifrån jobbet en vecka idag och de känns som flera veckor sedan! Jisses.. Lite nyfiken på vem som jobbar imorgon är jag såklart också ;) heh

Idag då? Jo efter skolan så åkte jag och linda till stan och handlade lite grejer. Fick med mig två par leggings och en ansiktsmask hem. Var ju mest att jag skulle köpa present åt mamma eftersom hon fyller år! GRATTIS världens bästa mamma! <3
Sen mötte ja upp rasmus och gick hem. Så fått umgås lite med honom idag med, super skönt!

Av elinor wulff - 22 augusti 2012 16:03

Onsdag idag och bara två dagar kvar innan det är helg och bara fyra dagar tills vi åker och hämtar världens bästa syster på arlanda!

Dock är det inte vad rubriken egentligen stod för utan räknar ner till studenten! Kommer gå förjäkla fort, de känner jag på mig. Kommer sakna min familj sen (klassen dvs)! Vi är som en stor familj och att inte kunna gå till skolan och träffa alla efter nästa sommar kommer ta kål på mig! Älskade OP3! Dom allra sista oparna är vi också eftersom de numera heter VO = vård och omsorg ;)

Av elinor wulff - 21 augusti 2012 22:24

Har varit super dålig på att uppdatera, men ibland har jag bara varken lust, tid eller ork!

Skolan har börjat igen och jag är då minsann redan trött på att gå dit! Förstår inte hur det kan vara så enkelt att ta sig upp vid fem, senast sex när jag jobbade i sommar men nu när jag kan gå upp en timme senare så är jag minsann dödstrött! Har ingen energi kvar alls och är rastlös från det jag kommer hem till de ja lägger mig.

Måste helt enkelt umgås med vänner mer och göra annat som drar min energi från mig på ett bra sätt!
Förövrigt har jag ett kasst schema, börjar åtta varje dag! Och vi har fått ännu en ny lärare, hon är super snäll men det är rätt kasst att ha en ny lärare varje år..

Nu tar jag natten och hoppas jag slipper feber inatt som jag hade igår natt! Nåja sovgott!
Slänger upp en bild på min fula slyna. K bra hej!

Ovido - Quiz & Flashcards