elinorwulffspector

Alla inlägg under oktober 2012

Av elinor wulff - 25 oktober 2012 11:22

Torsdag redan och de betyder att jag gör min näst sista dag på avd 26/ barnkliniken på usö idag. Jag trivs väldigt bra och börjar såklart precis komma in i rutiner osv. Åtta arbetsdagar är allt för kort tid. När jag slutar imorgon har jag gjort åtta dagar i sträck utan en endaste ledig dag!

Har förövrigt sovit hos farmor hela veckan. Sen i söndags för att vara exakt så nu blir man gott omhändertagen ;) skönt måste jag säga!

Nu ska jag dock vara social mot farmor här!

Av elinor wulff - 25 oktober 2012 11:22

Torsdag redan och de betyder att jag gör min näst sista dag på avd 26/ barnkliniken på usö idag. Jag trivs väldigt bra och börjar såklart precis komma in i rutiner osv. Åtta arbetsdagar är allt för kort tid. När jag slutar imorgon har jag gjort åtta dagar i sträck utan en endaste ledig dag!

Har förövrigt sovit hos farmor hela veckan. Sen i söndags för att vara exakt så nu blir man gott omhändertagen ;) skönt måste jag säga!

Nu ska jag dock vara social mot farmor här!

Av elinor wulff - 18 oktober 2012 05:24

Klockan stod på fyra så nu sitter jag här och väntar på att bussen mot örebro och usö ska komma, konstigt nog hade jag svårt att sova inatt när jag alltid somnar på fem minuter annars ungefär! Alltså bara sovit i ca 3-4 timmar inatt & ska nu mot örebro barnavdelning för praktik 7-16.

Trots få timmars sömn är jag ändå hyfsat pigg just nu, dock kommer jag väl säkert bli dödstrött på bussen istället.

Av elinor wulff - 16 oktober 2012 18:54

Som rubriken säger så har jag haft en riktig slappdag. Vaknade tjugo i sex men lyckades dock somna om och gick upp först efter tio.
Har iallafall diskat och tvättat en maskin idag, + varit hos mamma o pappa nåra timmar!

Nu är ja hemma och har plockat ordning på en del, så nu väntar jag bara på att marcus ska komma.

Av elinor wulff - 10 oktober 2012 22:08

Den här dagen.. Gick hem och hälsade på hos pappa och mamma imorse medan han var hemma. När jag kom hem igen diskade jag ordning och hoppade sen in i duschen. En stund senare kom jessika och vi blev upphämtade av marcus & veronica gör lunch på viet dragon (wu tang som jag så fint döpt det till, vet inte varför men säger det jämt)! Tryckte i maten och körde jessika till körskolan och veronica hem, marcus följde med hit, inge ovanligt ;) och vi la oss i varsin säng tills vi fick kraft nog att bete oss som barn en stund!

Haft en hemsk huvudvärk hela dagen och även haft tandvärk i flera dagar, jävla visdomständer säger jag bara! Inga tabletter hjälper mot smärtan heller så imorgon ska denna fröken ringa tandläkaren! Och jag har tur som har världens bästa föräldrar som till och med ska betala mitt besök där! :)

Nu sitter jag dock med min supergoasnälla sambo och har soffhäng osv. Ingen av oss mår helt okej heller. Vi får helt enkelt krya på oss ;)

Av elinor wulff - 7 oktober 2012 13:58

Idag står det söndagsmys med ia, loke & lova på schemat! Helt perfekt som vanligt..

Helgens bravader då? Jo tack minsann de har hänt en del faktiskt!
Fredag: utgång med underbara vänner, hade så himla kul tills i slutet då jag och en av mina fina vänner började bråka. Men förutom det var kvällen perfekt!!

Lördag: bakispizza med sara & sen gick jag hem till mor och far där jimpa med familj även var, tyvärr var jag rätt så sleten sedan fredagen så slappade mestadels, när jag kom hem igen kom marcus och hade lite bakishäng tillsammans med mig! Kanoners!!

Söndag: fick sova kasst inatt och vart tjaffs ang det imorse. Tänker dock inte skriva ut vad det handlar om här. Sen packade jag mina grejer och tog en promenad hit runt halv tio.

Av elinor wulff - 3 oktober 2012 07:48

Först och främst här tänker jag säga.. GRATTIS på din 20 års dag, hoppas du får en kanon dag finaste linda!

Vaknade ganska nyss & dessutom utan att klockan har ringt. Why? Skulle ju inte skada att sova lite till.
Igår blev vi hämtade av marcus och drog oss mot örebro. Dom andra åkte hem efter studiebesöket medan jag och marcus knallade runt på stan en stund och drog oss mot marieberg efteråt. Kanoners! La mig och vilade när ja kom hem och mot kvällen kom såklart marcus hit, as always ;)! Alltid lika mysigt/roligt. Höhö

Av elinor wulff - 1 oktober 2012 17:29

Idag trotsade jag min rädsla för att klippa håret och provade mig på salongen pause. Klippte av mig håret och är konstigt nog jävligt nöjd! De händer minsann aldrig, så från och med nu är det där jag ska klippa mig!

Mötte efter klippningen upp goa ia + barn såklart och tog oss en runda på stan samt en lunch & fika på som hemma!

Ovido - Quiz & Flashcards