elinorwulffspector

Alla inlägg under april 2013

Av elinor wulff - 18 april 2013 14:59

Imorgon flyttar jag hem igen och min älskade syster kommer äntligen hem! Som jag har saknat henne!
Nu håller ja på och packar, tvättar lite osv och ska lämna grejer hemma sen så jag kan börja städa också. Har ju även lite tid på mig imorgon med eftersom dom är hemma senare på eftermiddagen :)


Som ni vet så ska jag ju till Stockholm och se Justin med Linda, ja igår bokade vi en till biljett så nu ska vi gå både 23e och 24e! Bästa av allt är att vi fick tag i GOLDEN CIRCLE biljetter igår, alltså dom bästa platserna man kan ha, ståplats! Längre fram än vanlig parkett!! Heeeelt otroligt! så nu har vi både golden circle och sapphire vip. Andra dagen sitter vi och just nu gör de inget alls faktiskt eftersom vi ska få stå dagen innan Är så lycklig just nu! Bara 5 dagar kvar tills vi får se honom live!! Så på måndag åker vi mot Stockholm, amazing. Är även i samma stad som honom då, bara de kommer få mig att bli craycray.

Ovido - Quiz & Flashcards