elinorwulffspector

Alla inlägg under juni 2011

Av elinor wulff - 24 juni 2011 17:09

märkte för en stunden att klockan redan är fem, är så himla seg idag och förstår inte alls varför. petra verkar lika trött hon dock så jag är inte ensam som tur är ;) vi har iallafall precis fixat oss så nu sitter vi i soffan igen och funderar på vad sjutton man kan göra. vädret är inte det bästa så jag vet inte alls va man kan göra. sitta inne och ruttna vill ja ju inte heller göra. 

Gårdagens? hann bara vakna innan jag gick hem till mamma, pratade lite med henne innan ja hoppade in i duschen för lite fix innan vi skulle åka till kristinehamn och handla. fick med mig lite smått och gott hem hit så tack mami och papi, när vi kom hem käka vi och sen gick jag hit och städade innan jag var tvungen att möta upp petra vid busstationen, så nu stannar hon här några nätter iallafall, kul att äntligen få träffa henne ordentligt irl och inte bara en kort hälsning på stan som senast ;) haha!  

senare på kvällen gick hon ut för att umgås lite med andra  och gratta evelina. under den tiden gick jag hem och pratade lite med mamma och åt jordgubbar och glass. mums!  


men ska försöka va lite mer social mot henne nu, ingen av oss är direkt det just nu, haha! pusskram 

   

Av elinor wulff - 22 juni 2011 13:56




Trött idag eftersom jag knappt sovit något inatt, dock tack vare min finfina vän som kom och plinga på dörren nio imorse. själv la jag mig runt fem så trött var jag. har dock hunnit bakat en sockerkaka och kollat lite resor innan hon gick iväg förut. har pratat lite med mamma sen hon kom hem och har provat på en design av en klänning. ni kan rösta på min klänning HÄR! fördriver tiden så att säga. snart ska jag väl slå en pling till nathalie också, se när hon kommer igen, hon har nämligen mina nyklar och jag ska iväg med mamma lite senare, hjälpa henne på jobbet.


ska ta mig något att äta nu, har ätit en macka och nån sockerkaksbit sen jag vakna så nu börjar jag bli hungrig! ska försöka lägga ner mer energi här än jag vanligtvis gör. sorry! <3


en resa till värmen skulle jag inte alls tacka nej till nu.

 

Av elinor wulff - 18 juni 2011 18:28

å är så himla dålig på att uppdatera, men kan heller inte lova att de blir mer ofta bara för jag säger det. jag har väl helt enkelt blivit för lat tror jag. nej men jag har fortfarande inte sovit hemma mer, det var bara natten till dopdagen. sen dess har jag hållt mig hos emelie. men sällskap har jag ju haft hela tiden som tur är.

imorgon ska jag dock inte sova här, utan hos jimmy, ia och lova. jimmy jobbar nämligen lång natt så vi ska ha en liten tjejkväll, med film och massa mys. dock har jag haft rätt mys hela veckan ändå, nathalie och jag har haft en hel del film mys och god mat osv. faktum är att vi precis nyss åt hemmagjorda köttbullar, potatis och brunsås, och till lite senare har vi chips och dricka!

har väldigt stor lust att sova nu faktiskt. har varit otroligt trött sista tiden utan att veta varför. det ändras nog snart förhoppninsvis. men nu ska jag vara lite små social mot nathalie om jag orkar, annars en sover jag en kort stund  hah.


just ja, förresten så har jag gjort lite ändringar med mig själv, men det får ni veta först om ett litet tag ;). pussochkram 

Av elinor wulff - 11 juni 2011 10:16

sitter just nu hemma hos Jimmy, Ia och Lova. Kom hit strax före nio eftersom dom ville  ha lite hjälp med Lova medan dom fick fixa sig och är nu och hämtar lite grejer inför dopet. så för mig blev det en tidig morgon, gick upp runt halv åtta. och somnade vid ca fyra, halv fem. väcktes dock av att Linda ringde vid tjugo i sex. hyggligt ;) haha


lova har precis somnat och skulle inte tacka nej till att göra desamma men är samtidigt mycket bättre att vara trött då jag somnar tidigare ikväll, har ju lite grejer att fixa på måndag och tisdag! får se om jag slänger in nått mer inlägg ikväll men nu ska jag ta det lugnt innan det är dags att åka till kyrkan. xoxo


    

Av elinor wulff - 9 juni 2011 16:25

det här kom precis i rätt tillfälle faktiskt, dagen började stressigt med att jag gick upp sju istället för fem, halv sex som jag skulle egentligen så fick stressa ihjäl mig och nella kom hit och tog sällskap med mig till skolan. väl där fick vi tårta och dricka, och sa hejdå och sånt. sen gick vi till idrottshallen och hade avslutning innan vi fick gå hem. väl hemma fick jag ett neldlåtande samtal, vilket fick mig irriterad och jag vill bara sova och skita i resten av dagen men nu är det lite bättre. nu sitter jag och väntar på min alkohol och sen ska jag ta mig en promenix till veronica och hänga där med en del av opgänget, innan vi möter upp resten! ja kvällen spenderar jag med underbara OP!


har dock riktigt stor lust att sova just nu, sov ca tre timmar inatt så jag är inte den piggaste direkt. stog och stekte fläskfilé inatt så ja skulle slippa idag, blev dock sugen så jag gjorde lite potatisklyftor och beasås till, och samma blev idag dock. himla gott!! ja men som sagt, sovit dåligt så är riktigt trött och lätt irriterad tyvärr.. nej men nu måste jag fixa mig om jag ska komma iväg någon gång, min dricka kommer ju snart så lika bra att vara förberädd.   


SKÅL!   

op

   

Av elinor wulff - 7 juni 2011 19:42

å vad underbart, nu är det bara imorgon kvar sen har vi avslutning. ledighet sitter absolut inte fel, dock haft ledig typ två veckor nu så. idag har jag faktiskt dammsugat här "hemma" bara sovrummet kvar dock, men tror ja får dra igenom överallt en gång till endå, har ju ätit knäckemacka och då blir det ju smulor överallt! 

har även varit och hämtat ut nya p-piller, och hunnit gå en kort sväng på stan, men blev inget köp idag kanske drar ner en sväng imorn igen.  fick ju skicka tillbaka klännigen jag beställde, den var inte alls fin i verkligheten, och felsydd! såg dock en rätt söt klänning på hms hemsida idag, får se om den finns i stan imorn. hoppas på bättre väder då dock, varit varmt idag men solen har bara tittat fram då och då + lite små regn.  


   

Av elinor wulff - 6 juni 2011 17:45

ja på lördag ska faktiskt min söta brorsdotter Lova döpas. jag och emelie är hennes faddrar och ska därför stå framme vid "altaret" eller vad sjutton säger man? ja hur som helst, så ska vi stå där framme inför ca 60 personer och jag kan knappt stå inför en liten klass utan att bli nervös och må dåligt. men vi får hoppas jag klarar av det, jag ska ju ha Lova i min famn så det lär funka eller? hoppas det!  

   

Av elinor wulff - 6 juni 2011 17:07

nu har jag varit här i lite mer än en vecka, visst har jag väl varit hemma men har inte sovit hemma något alls faktiskt. men hämtat kläder, tvättat och bara varit hemma lite det har jag. vad har hänt sen sist jag skrev då.. umgåtts med nathalie rätt mycket och hon har sovit här med mig, varit ledig från skolan förutom en kortis i tisdags, men imorgon är det skola igen, sen ledig onsdag och avslutning på torsdag, underbart!  och i helgen har jag faktiskt druckit, varit ute på ns bl a. 


började med att jag träffade linda som hade med sig liam i lördags, var på stan , tog ut pengar och lekte med liam, innan vi gick tillbaka hit, fikade lite och fortsatte busa med liam, sen kom även sara en sväng innan vi tre skiljdes åt och jag duschade och sånt för sen var det dags att möta upp linda och gå mot nathalie där vi skulle dricka. sen hängde vi på ns resten av kvällen. och jag blev riktigt glad den dagen faktiskt, träffade nämligen på en tjej, jennifer, som gick i min gamla klass i örebro och henne har jag inte träffat på ett år! hade riktigt kul iallafall, när jag skulle hem blev jag bjuden på fest i sandviken så drog dit istället och hängde lite. somnade dock på soffan där och drog så fort jag vaknade till lite smått. 


mer än så har nog inte hänt och lär inte skriva så mycket mer, det blir allt för långt inlägg. hoppas ni hade en underbar helg, min var suverän, dock vissa problem men det är lugnt nu.    

Ovido - Quiz & Flashcards