elinorwulffspector

Alla inlägg under november 2011

Av elinor wulff - 21 november 2011 17:53

oj satan vad längesen det var jag uppdaterade något här! men som jag ska så uppdaterar jag mer på min och lindas blogg som jag länkade i inlägget nedanför! är hemma nu men funderar på och kollar ifall jag ska till idioten eller inte. ja jag pratar om linda!

är genomförkyld så jag inte kan andas och halsen värker för varje inandning, jag är arg och irriterad utan anledning, humörsvägningar, pms, jag är trött, jag är kär, vill inte vara kär, trött på skolan. kul liv! bara därför ska jag gräva ner mig och busa med min älsklings jonathan som är här och hälsar på just nu. kolla in finest.se/livetsomidioter vettja, där håller jag till!

PUSS OCH KRAM HOMIES

Av elinor wulff - 4 november 2011 12:44

Hoj.
satt precis och skrev ett långt inlägg här men det försvann av någon jävla anledning! Men ska försöka få ihop det jag skrev på ett eller annat sätt!
Var iallafall ett tag sen jag skrev här, men har lagt min energi på annat, bl a på min och Lindas nystartade blogg. Ni kan hitta oss på http://finest.se/livetsomidioter , och där kommer ni få se en helt annan sida utav mig. Även Linda! Ska försöka uppdatera här också men vi får se hur det går med det!


Nu ska jag äta lite frukost och vara social, har förövrigt blivit halvt sambo med Linda senaste tiden! så det är här jag spenderar stor del av mina dagar. Men kolla gärna in vår blogg, uppdateras oftare än denna.
xoxo


 

Ovido - Quiz & Flashcards