elinorwulffspector

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2013

wake me up

Av elinor wulff - 20 augusti 2013 01:49

So wake me up when it's all over,
when im wiser and im older.

 

Jag har semester/lov eller vad jag nu ska kalla det, börjar ju skolan igen på måndag för att läsa upp två ämnen. Men efter det är även jag helt klar! I söndags gjorde jag min sista schemadag för sommaren och kommer bara jobba när jag känner för det osv nu, skönt de med faktiskt. Sovit kasst under hela sommaren och därmed inte mått sådär hundra och ändå gått iväg och jobbat. Men nu har jag ju en veckas ledighet, eller ja inte ens det. Ligger tillgänglig för jobb den här veckan och har blivit bokad på både torsdag och fredag än sålänge.

 

Idag var jag iallafall uppe och träffade Isabelle för första gången som jag skrev tidigare, och herregud jag smälter! Hon var så liten. Jag är så himla stolt att kunna kalla mig faster till mina små brorsbarn. De är helt klart min lycka här i livet.
Efter det stack jag iväg till min fina vän Nella för lite idolmys eftersom de va säsongspremiär idag.

 

Jag har faktiskt egentligen ingenting intressant att skriva eftersom jag jobbat hela sommaren så har jag inte direkt haft tid till något annat och inte ork för den delen heller om jag ska vara ärlig. Står även tillgänglig imorgon som sagt och kommer ju vara dödstrött om de ringer imorgonbitti och säger åt mig att jobba, klockan är strax efter två och jag är fortfarande vaken och borde väl snart sova ifall att liksom.

Min lilla tjej, Isabelle! 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elinor wulff - 16 september 2013 18:46

Nu är jag där igen - nu har jag bytt blogg! http://elinorwulff.blogspot.se/  <--- Detta kommer vara min nya bloggadress, dock vet jag inte riktigt än hur jag kommer göra, om jag stannar här eller om jag flyttar helt dit. Kanske har jag kvar båd...

Av elinor wulff - 16 september 2013 17:17

Nu är det måndag igen och som jag tidigare sagt har jag haft fullt upp hela helgen.I fredags, ja för att vara helt ärlig räcker knappt minnet så långt längre.. Har ett svagt minne av att Ia och barnen var här och hälsade på oss iallafall. I lördags d...

Av elinor wulff - 15 september 2013 18:42

I will write this one in english, just because i want my amazing friend from Canada to understand correctly! But im gonna write another one in swedish later too about other things, this one will be about Justin etc. So as you guys know i am a hu...

Av elinor wulff - 12 september 2013 20:32


Nu är det redan torsdag igen och idag har jag klivit in genom badhusets dörrar redo att bada för första gången på flera år! Mina små bebisar är allt bra sjövilda båda två. De var väldigt kul och såg annorlunda ut men ändå hade det kvar en liten släng...

Av elinor wulff - 10 september 2013 18:08


Life's not about people who act true to your face. It's about people who remain true behind your back.   Först och främst vill jag bara säga GRATTIS till min underbara farmor som fyllde år igår! Igår fick jag även bra besked från skolan, var d...

Ovido - Quiz & Flashcards