elinorwulffspector

Alla inlägg under februari 2012

Av elinor wulff - 26 februari 2012 01:51

 


                 här är det jag fick med mig hem idag

+ett par leggings jag helt glömde av när ja tog korten. tack igen papi&mami!

Av elinor wulff - 25 februari 2012 17:41

tjenixen!
today.. ja idag har jag spenderat min dag i karlstad för lite shopping med mami & papi, var även och handlade i samma veva. och jag kom inte hem tomhänt, gillas såklart och gillas ännu mer när pappa betalar ;-).

fick med mig två par byxor, ett par leggings och tre tröjor hem iallafall, thanks again! och nu har jag precis tryckt i mig en kexchoklad, därav en del av rubriken. hehe


vad har resten av dagen/kvällen att erbjuda då? än sålänge vet jag faktiskt inte, vet bara att den här dagen har fört med sig en rejäl huvudvärk faktiskt. men vädret har däremot varit super hela dagen, strålande sol och plusgrader. 


bjuder på en gammal bild iallafall, hehehe kul

 

Av elinor wulff - 24 februari 2012 13:27

känner mig riktigt duktig idag alltså, håller på och tvättar, diskar och ska snart sätta igång med städningen, inte bara mitt rum utan tänkte vara en söt och snäll dotter och iallafall dammsuga resten av lägenheten. känner mig en aning bättre idag även om jag inte är helt frisk. ne nu måste jag springa ner till tvättstugan och hänga upp tvätten, ska vara klart där nere nu, tjaroo

Av elinor wulff - 24 februari 2012 01:04

blir ett lite sent inlägg idag, har faktiskt inte gjort ett dugg idag eftersom jag fortfarande är sjuk så har bara legat i sängen och glott bb faktiskt är helt fast, vilket jag absolut inte trodde att jag skulle göra det här året men jag hade visst fel. har nötat live hela dagen och även dagarna innan det faktiskt. nu ska jag dock försöka sova faktiskt, borde jag gjort för länge sen men svårt att dra sig ifrån, lagomt nyfiken på vad som händer hela tiden! ;) men kan ju inte sitta här dygnet runt liksom.

godnatt godingar, önskar jag hade mr här just nu dock!


 

Av elinor wulff - 21 februari 2012 21:42

Har varit dålig på att blogga nu några dagar men är nämligen kvar hos min bror och hans familj, och nu håller jag nog på att bli sjuk också.. Typiskt på lovet såhär, men sånt man får ta. På tal om ingenting, vad gillar ni big brother hittills då? Helt okej enligt mig, men fler ska ju in också så kanske blir lite bättre sen. :-) Nu ska jag sätta mig till rätta vid tvn och slappna av lite. Puss!

Av elinor wulff - 19 februari 2012 15:35

vet inte ens hur jag ska börja eller vad jag ska skriva alls. blev ju som sagt utgång igår, började hemma hos linda samtidigt som vi fixade oss, evelina kom även dit och förade lite med oss osv innan pappa hämtade oss och skjutsade oss till ns vi fick stå på listan också så vi slapp alla tre betala och fick köföreträde. det betyder ju bara mer pengar att handla för. träffade även på gurkan där inne, rätt så trevligt osv.


kvällen i sig var helt okej, kunde varit roligare men ja tappa bort linda redan från början. och gick ut lite tidigare än det stängde för att slippa den låna kön som blir och tog lite sällskap med carro & sarah bl a tills dom svängde av och jag fortsatte hem, snorhalt dock så fick gå jävligt förstiktigt! men slapp även sova själv inatt, helt okej måste jag säga!


 

Av elinor wulff - 18 februari 2012 13:59

känner mig så förbannat stressad fast jag inte ens borde vara det.. eller? jag vet inte, ska strax hoppa in i duschen iallafall, men innan det står mat på schemat. ska även plocka fram lite kläder och prova ose vad jag ska ha på mig ikväll. sen när det är klart bär det av till linda där vi kommer föra lite osv.

slänger nog kanske in iallafall ett inlägg till, annars hörs vi imorgon igen. för ikväll kör jag fullt ut! xoxo

Av elinor wulff - 17 februari 2012 21:26

Tjena, sitter hos alexandra och har precis tryckt i mig lite godis. Skyller på att det är helg! Känner mig ändå rätt duktig som faktiskt tagit mig utanför dörren hemma och umgås med folk istället för att sitta hemma. Har tagit korta promenader också, ännu mer cred till det! Nu ska jag vara social här och inte sitta här och dumma mig. Puss och kram!

Ovido - Quiz & Flashcards