elinorwulffspector

Direktlänk till inlägg 16 september 2013

Happy Birthday

Av elinor wulff - 16 september 2013 17:17

Nu är det måndag igen och som jag tidigare sagt har jag haft fullt upp hela helgen.
I fredags, ja för att vara helt ärlig räcker knappt minnet så långt längre.. Har ett svagt minne av att Ia och barnen var här och hälsade på oss iallafall.

I lördags dock, ja då kom jimpa och ia hit och lämnade barnen så de fick plocka ordning, duka, hämta tårta etc. Samtidigt gjorde vi oss klara här hemma för att sedan ta med barnen och gå vidare till lokalen där vi skulle fira fasters prins som även då fyllde 1 år! 120914, fick jag ett samtal av Jimpa & Ia om att hämta lova på dagis efter skolan då de va på bb! Senare samma kväll var han här, lilla Loke. Grattis på din 1års dag fasters lilla prins! :)
Efter kalaset var slut följde jag med de hem då jimpa skulle ut och träffa lite kompisar, så jag och ia körde på vår serie och mys när barnen somnat. La oss sent och fick vara vaken halva natten då Loke inte alls ville somna om utan låg och tittade på mig, nöp mig och bara mös istället.

Söndag; blev upphämtad av mamma och pappa kl 13 för att åka vidare mot Örebro, hem till farmor. Ja även denna dag var det kalas som stod på schemat och massa fika, tårta mm. Gott! Dock såklart för farmor denna gång, på hennes 75 års dag. Grattis igen älskade farmor! :)
Istället för att åka hem sen åkte jag bara med hem och hämtade kläder sen vidare till faster Lotta och Alexander för lite mys.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elinor wulff - 16 september 2013 18:46

Nu är jag där igen - nu har jag bytt blogg! http://elinorwulff.blogspot.se/  <--- Detta kommer vara min nya bloggadress, dock vet jag inte riktigt än hur jag kommer göra, om jag stannar här eller om jag flyttar helt dit. Kanske har jag kvar båd...

Av elinor wulff - 15 september 2013 18:42

I will write this one in english, just because i want my amazing friend from Canada to understand correctly! But im gonna write another one in swedish later too about other things, this one will be about Justin etc. So as you guys know i am a hu...

Av elinor wulff - 12 september 2013 20:32


Nu är det redan torsdag igen och idag har jag klivit in genom badhusets dörrar redo att bada för första gången på flera år! Mina små bebisar är allt bra sjövilda båda två. De var väldigt kul och såg annorlunda ut men ändå hade det kvar en liten släng...

Av elinor wulff - 10 september 2013 18:08


Life's not about people who act true to your face. It's about people who remain true behind your back.   Först och främst vill jag bara säga GRATTIS till min underbara farmor som fyllde år igår! Igår fick jag även bra besked från skolan, var d...

Av elinor wulff - 4 september 2013 03:10


Klockan är strax efter tre och jag är fortfarande vaken.. Inte för att jag behöver upp eller något imorgon dock eftersom jag är sjuk. Är även rastlös och har därför försökt sova i flera timmar utan resultat, bara vrider och vänder på mig till ingen...

Ovido - Quiz & Flashcards