elinorwulffspector

Alla inlägg under april 2011

Av elinor wulff - 29 april 2011 22:04

sitter och små dricker lite här hos min syster, dock så är hon inte hemma, så nu är det bara jag och alexandra men kanske skulle komma nåra mer sen ;). ozzman är här också så vi tar det mer lugnt faktiskt. har precis fixat oss och så också, och duktiga som vi är åt vi innan vi började hälla i oss drickat. men nu ska ja fortsätta va social, hörs! 


Du är världens bästa vän!   

 

Av elinor wulff - 29 april 2011 12:49

ja.. nu är jag här igen! sov här igår och stannar till söndag. med mig har jag självklart alexandra, dock så är hon hemma nu men vi träffas sen igen. och nu är vi hundvakt åt ozzy faktiskt, därför vi sover här. dock inte hundvakt idag men igår till imorse, och imorgon och söndag sen : ) nu ska jag ut och äta med linda, prata om allt som hänt sen sist vi hade girltalk! 


fredag, och storhelg ungefär, valborg! vad ska ni göra? som ni såg där uppe så ska jag vara hundvakt, inte det roligaste kanske men. men hörrni nu är linda strax här så ska väl se till att bli klar med mitt innan jag sticker iväg för lite lunch. Ni får ha en riktigt härlig fredag. pusss

Av elinor wulff - 26 april 2011 23:54

hejhejhejhej. dagarna på lovet gick super fort men så fort det är skola så ska det börja gå så trögt igen. skit kul! kom hem till en sovande alexandra iallafall, gött sov hon nog iallafall, åt lite och somnade bredvid henne tills jag skulle tillbaka till skolan för prov. mötte upp matilda vid maxi och gick till stan en sväng, och även åt på max. skrev sen till min alexandra och mötte henne och sandra, och som vanligt drog jag och alexandra till hennes mormor en kort stund men gick till mig efteråt. åt lite och gick sen till henne för att hämta lite saker tog en promenad tillbaka hit och träffade spalle och alex innan vi gick in. så nu ska jag krypa ner bredvid alexandra och sova några timmar, imorgon vankas skola igen.. Godnatt, sovgott och drömsött! 


 

Av elinor wulff - 26 april 2011 13:00

det var grymt jobbigt att vakna imorse måste jag säga, låg kvar längre än vad jag skulle ha gjort. men försov mig inte! började halv nio iallafall och är även nu hur seg som helst. somnade en stund när jag kom hem sen och om en timma ska jag tillbaka till skolan och göra ett prov. dock kommer jag nog faila, för jag har glömt bort allt fast jag suttit och pluggat. är för seg och trött för att få in något i huvet nu också. it sucks! men lika bra att gå dit och försöka. men nu är jag grymt hungrig faktiskt så ska nog ta mig något att äta innan jag gör något annat. igår var alexandra och jag ute lite för länge med tanke på skolan idag tyvärr. så får skylla mig själv med att vara seg och trött, ikväll blir det fan tidigt!  men hörrni, nu måste jag plugga lite till och äta något för om 40 minuter ungefär kommer nella förbi så tar vi sällskap.. 


Vet ni???? det är ungefär bara 6 veckor kvar till sommarlov, som jag längtar!  

Av elinor wulff - 25 april 2011 19:20

åå jag älskar det här vädret, synd att man inte kan få nån jävla färg bara. fortfarande lika blev, spelar ingen roll om jag solar eller ej. idag stack alexandra rätt tidigt iallafall, och jag har solat lite, varit ute med nella en sväng och försökte plugga. dock inte det lättaste måste jag säga. nu väntar jag på att alexandra ska komma hit igen, hih. så nu ska jag strax byta om igen och fixa till mig lite. 


har fått nått jävla eksem på halsen, vet inte varför men jag chansar på soleksem. inte kul alls! får hoppas det försvinner snart igen. 

Av elinor wulff - 25 april 2011 14:50

åååå -längtar verkligen inte till imorgon, önskar att denna dag aldrig kommer ta slut. idag lämnade alexandra mig iallafall :o! dock så kommer hon nog tillbaka, men jag måste faktiskt plugga massa idag, men först och främst har jag solat en stund, och ska strax ut på en pw så jag får rensa tankarna lite innan jag ska försöka få in något av pluggandet i huvudet. vore ju rätt bra om man komma ihåg vad man läser haha. nu ska jag strax byta om, sätta på upp håret och vänta in nellas buss. nämligen hon som går med mig på en promenad. alexandra och jag har sagt länge att vi ska börja vårt nya liv och bli nyttiga och så, men det bara går inte. så fan jag måste ta tag i det nu. köpa vatten med smak istället för cola och äta grönskaker och frukt istället för godis. perfa! jag ska gå ner minst tio kilo. det har jag bestämt! problemet är ju bara att börja faktiskt.. 


nej men nu ska jag först och främst äta något, har faktiskt inte ätit frukost än. dum som jag är! så nu blir det frukost, sen ombyte och en sväng ut. pusss.

Av elinor wulff - 25 april 2011 13:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av elinor wulff - 24 april 2011 16:39

fasar inför tisdag, imorgon är min sista dag som ledig. 

vaknade såklart upp bredvid alexandra idag och hann bara äta frukost innan vi bestämde oss för att gå ut och sola, så nu har vi precis kommit in och hunnit äta lite iallafall, låg ute på gräsmattan i flera timmar.. nu ska vi strax byta om och sen gå ut på en lång promenad. gå bort det vi åt upp igår! 

när vi kommer tillbaka in ska vi duscha och fixa oss -sen får vi se om spalle, saef och alex kommer till karlskoga eller inte. isåfall spenderar vi nog kvällen med dom.. nu måste jag byta om faktiskt, för nu ska vi gå.. pössssss

Ovido - Quiz & Flashcards