elinorwulffspector

Direktlänk till inlägg 1 september 2013

Födelsedag,bio mm

Av elinor wulff - 1 september 2013 20:06

Söndag, vilket betyder skola imorgon! Än så länge har det gått helt utmärkt, varit i skolan tre dagar varav en av dagarna gick varade 20 minuter pga att vi var tvugna att få material innan vi kunde börja, så i torsdag kom jag tillbaka och där fanns de nu. I ena ämnet iallafall så där började jag anteckna från boken och göra "minns du" frågor om varje del i kapitlet. Så nu ska jag läsa in det och sen dags för första provet :)

Har varit med mina älsklingar, mina brorsbarn hela helgen och även ikväll, dock har jag även varit iväg på kalas eftersom min "lilla" kusin blev hela 15 år den 27:e! Stort grattis till honom!

För övrigt är jag dödstrött, känner ju ändå att jag borde vara pigg efter allt socker? ;) men nej! Jag är helt slut.
ryggen är helt slut den med, igår när jag böjde mig för att ta på mig skorna högg det i ryggen, och ja jag skrek rakt ut - känns som en kniv vrids om.. Har haft ont sen dess och haft svår att böja mig, bättre idag men ont och de har spridit sig till hela ryggen nu istället för bara nedre.

I onsdags (28/8-13) var jag även på bio med BästaVän, Linda. Vi var i Örebro och såg one directions film, och ja.. Jag älskade den helt enkelt och skrattade en hel del, även åt att hela salongen skrek och grät "fangirla" .

Dags att försöka vara lite social istället för att sitta här och halvsova med telefon ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elinor wulff - 16 september 2013 18:46

Nu är jag där igen - nu har jag bytt blogg! http://elinorwulff.blogspot.se/  <--- Detta kommer vara min nya bloggadress, dock vet jag inte riktigt än hur jag kommer göra, om jag stannar här eller om jag flyttar helt dit. Kanske har jag kvar båd...

Av elinor wulff - 16 september 2013 17:17

Nu är det måndag igen och som jag tidigare sagt har jag haft fullt upp hela helgen.I fredags, ja för att vara helt ärlig räcker knappt minnet så långt längre.. Har ett svagt minne av att Ia och barnen var här och hälsade på oss iallafall. I lördags d...

Av elinor wulff - 15 september 2013 18:42

I will write this one in english, just because i want my amazing friend from Canada to understand correctly! But im gonna write another one in swedish later too about other things, this one will be about Justin etc. So as you guys know i am a hu...

Av elinor wulff - 12 september 2013 20:32


Nu är det redan torsdag igen och idag har jag klivit in genom badhusets dörrar redo att bada för första gången på flera år! Mina små bebisar är allt bra sjövilda båda två. De var väldigt kul och såg annorlunda ut men ändå hade det kvar en liten släng...

Av elinor wulff - 10 september 2013 18:08


Life's not about people who act true to your face. It's about people who remain true behind your back.   Först och främst vill jag bara säga GRATTIS till min underbara farmor som fyllde år igår! Igår fick jag även bra besked från skolan, var d...

Ovido - Quiz & Flashcards