elinorwulffspector

Alla inlägg under maj 2011

Av elinor wulff - 28 maj 2011 13:34
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av elinor wulff - 28 maj 2011 13:19

sitter hos syster nu och njuter av ensamheten. okej att va ensam är inte kul, men skönt att slippa vara hemma hela tiden. ja menar emelie är ju aldrig hemma ändå så jag kan lika gärna vara här. egentligen skulle alexandra sovit här med mig inatt men hon mådde inte så bra så hon åkte hem, och ja.. jag vågade faktiskt sova själv. dock la ja mig väl vid fyra -var verkligen inte trött innan. konstigt!    nej nu ska jag väl börja plocka ordning lite och städa. får se om jag slänger in ett inlägg lite senare, kanske gör det mer när jag inte har något annat för mig haha .. Pusspuss!


du är skrattretande hjärtat, tror du jag tar åt mig? tror du jag sitter här och gråter? oj då tar du fel. jag rent ut sagt skrattar åt hur du beter dig. för jag bryr mig inte om dig på samma sätt som jag gjorde förr, mina känslor för dig håller på att försvinna! =) 

 

Av elinor wulff - 27 maj 2011 15:52

äntligen helg igen, och hur skönt är det inte att jag är lediga nästa vecka? nästan enda fram till skolavslutningen .. varför? jo för att vi har inge speciellt att göra ändå.


idag har jag hunnit baka dumlekakor och varit hos min syster med några så vi har fikat, annars har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. ska små städa lite strax, ska bara få orken. ska faktiskt ta det lugnt den här helgen med, dricker inte så ofta längre, rätt bra kanske? ja tror bestämt det. ne hörrni, ska ta tummen ur röva och börja göra ordning här nu. förstår inte hur det kan va så tråkigt att städa sitt eget rum när det är roligare att städa och fixa hos andra!? Hemska tanke, ska dock städa hos min syster nån dag också, sen hänger jag nog där några dagar ska ni se, skönt att komma hemifrån ibland och hon är ju aldrig hemma ändå ;) ne men som sagt nu pladdrar jag på om allt möjligt för att slippa gå haha. uppdaterar inte så ofta just för ja aldrig har något vettigt eller kul att skriva/ berätta om. Hoppas ni har en trevlig helg nu. xoxo


mina otroligt fina dumlekakor ;)

 

Av elinor wulff - 21 maj 2011 21:09

blev en tidigt morgon för mig, vaknade halv sju och fixade ordning mig så när jag var klar bar det av mot ullared. blev käk nästan direkt när vi kom fram och sen blev det shopping time. tyckte inte det var något speciellt, men fick med mig lite saker hem iallafall. nu har jag kommit hem och hunnit äta så nu tar jag det bara lugnt.


det som följde med mig hem idag var;  (orkar inte ta bild var för sig så blev på allt)

en scarf - två cardigans - tjocktröja - leggings -  mysbyxor - 8par trosor - 5par strumpor - två linnen - strumpbyxor - skor - tofsar - hårspännen - stift - rakhyvel &blad - plattång - ansiktsservetter - schampoo&balsam - ansiktsmask och hårfärg.


härligt med lite nytt men det bästa av allt är ju att jag inte behövde lägga en enda krona på det här själv, Pappa betalar så att säga! Tack mami & papi <3

  

Av elinor wulff - 20 maj 2011 18:52

hej på er. först och främst, förlåt att jag inte uppdaterat något men har verkligen inte haft ork till det alls. har inte alls hänt mycket i veckan iallafall, har mest hängt med nella och rasmus, dock träffade jag elin igår och vi var och storhandlade med hennes mormor osv.


idag har jag faktiskt inte heller gjort så mycket, rasmus kom hit runt tjugo i ett för då kom han från örebro. skulle göra mat då men dumt nog så somnade vi båda två i några timmar. när ja väl vaknat till väckte jag rasmus och hämtade lite smörgåstårta åt honom och kokade korv. hungrig hehe. själv tog jag en yoggi eftersom jag åt innan han kom. sen dess har jag inte alls gjort mycket, nella kom upp en kortis innan hon stack igen.


ikväll behöver jag ta det lugnt verkligen, kan inte vara ute och härja idag för imorgon bitti åker jag med till ullared. har ju aldrig varit där så ska bli rätt skoj. men nu börjar jag bli hungrig, inte ätit på ca sju timmar eller något :) får se om jag slänger in ett till inlägg lite senare, som ni förstår lär  det inte komma något imorgon. pusspusspuss!


you said you needed a little time from my mistakes,

i'ts funny how you used that time to have me replaced.

 

Av elinor wulff - 17 maj 2011 18:41

blev själv för en stund sen, men rasmus kommer nog förbi en stund lite senare. han glömde sin salva, och han måste ha den så han kan smörja in sin tatuering! men när dom gick så umgicks jag istället med ia och lova eftersom dom var här. mös och busade med lova enda tills dom skulle hemåt. 


nu är jag glad! pratade precis med papi, han har ju hand om mina pengar till mitt körkort, eller ja. faktum är att han lagt undan det åt mig för längesen men ja tog lite därifrån till min kreta resa. iallafall - för en stund sen pratade vi om att jag nog ska börja med mitt körtkort så fort jag får sommarlov och slipper annat plugg. så kan jag fokusera bättre på det. hur skönt skulle det inte vara om jag fick körkort under sommarn? Helt underbart! men får återkomma om det och hur det blir.. Puss!

Av elinor wulff - 17 maj 2011 18:29

Igår gick jag ju och mötte upp alexandra, för att sen gå hem och packa ner lite grejer osv. knallade till maxi sen emelie och spenderade resten av tiden där. dock fick vi sällskap av rasmus på kvällen, men när jag vaknade imorse hade alexandra redan gått.


nella kom och fick mig gå upp, då jag diskade och fixade ordning mig lite innan ja va tvungen att gå. Gick hem till mig lite senare, sotarna hade redan varit här som tur var. men rasmus och nella kom hit också. gjorde lite goda toasts och efter det låg vi i sängen och pratade och umgicks alla tre innan jag och nella gick ut i köket för att baka muffins. blev dock lite stora pga formarna, men gott var det!, vi tog en mysdag idag just för vädret varit som det varit, fram och tillbaka med regn hela tiden. inte okej!

Av elinor wulff - 16 maj 2011 13:15

jag har blivit ett justin bieber freak, jag har det såkallade bieber fever tror jag. tokio hotel kommer nog alltid vara nummer ett för mig, men faktiskt så ligger JB strax under. inte nog med att han sjunger som en gud, han är grymt läcker också!  vilka fler är det som faktiskt gillar honom, dvs är det någon som är ett troget jb fan? vore kul att veta  


   

Ovido - Quiz & Flashcards