elinorwulffspector

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2013

sentimental

Av elinor wulff - 26 augusti 2013 00:20

För sex år sen ungefär började jag lyssna på det tyska bandet Tokio Hotel, hur? Jo de va en tjej som skickade några låtar då hon berättade för mig att deras låtar hade hjälpt henne och hon mådde inte bra alls. Den här tjejen pratade jag väldigt mycket med under den tiden och jag fastnade för låtarna fast jag inte hade en aning om vilka de egentligen var först. Där efter gick det utför, jag blev fast och var ett riktigt stort fan utav dom.
Deras konsert i Sverige 2010 var den absolut första konserten jag gått på. Då hade jag inte lyssnat lika mycket på dom dock, men fortfarande gjorde jag det. De kom nytt och jag blev fast igen, men där efter gjorde de inget nytt. De blev tyst och jag tappade greppet helt och har sen dess inte brytt mig och inte lyssnat mer än någon gång då och då, kikar fortfarande in på en blogg om de då och då för o se vad som hänt. Har en poster som jag köpte på konserten som jag satt i ram här hemma och den sitter på väggen och kommer nog alltid göra.

Tänker tillbaka på hur jag kunde sitta och gråta, sitta och skrika rakt ut av lycka när de vann ett pris osv. Hur jag röstade fingrarna av mig på dom, hur jag kunde sitta vid datorn från morgon till kväll bara och leta nya bilder, kolla mer och se vad som hänt, kolla videos på youtube och sånna saker. Tom Kaulitz, ja han var nog min första riktiga kändiscrush. När ja lyssnar tillbaka på deras låtar såhär i efterhand så kan jag gråta av att ja får en kort släng av de känslor jag hade just då, för lite mer än sex år sen. Hört att de ska komma ut ett nytt album i slutet av november i år med, så nu är jag lagomt nyfiken på hur de kommer låta.. Kommer de låta som förr? Kommer Bills röst ha förändrats? Kommer jag tycka deras sound är bra? Ja jag får helt enkelt vänta och se.

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elinor wulff - 16 september 2013 18:46

Nu är jag där igen - nu har jag bytt blogg! http://elinorwulff.blogspot.se/  <--- Detta kommer vara min nya bloggadress, dock vet jag inte riktigt än hur jag kommer göra, om jag stannar här eller om jag flyttar helt dit. Kanske har jag kvar båd...

Av elinor wulff - 16 september 2013 17:17

Nu är det måndag igen och som jag tidigare sagt har jag haft fullt upp hela helgen.I fredags, ja för att vara helt ärlig räcker knappt minnet så långt längre.. Har ett svagt minne av att Ia och barnen var här och hälsade på oss iallafall. I lördags d...

Av elinor wulff - 15 september 2013 18:42

I will write this one in english, just because i want my amazing friend from Canada to understand correctly! But im gonna write another one in swedish later too about other things, this one will be about Justin etc. So as you guys know i am a hu...

Av elinor wulff - 12 september 2013 20:32


Nu är det redan torsdag igen och idag har jag klivit in genom badhusets dörrar redo att bada för första gången på flera år! Mina små bebisar är allt bra sjövilda båda två. De var väldigt kul och såg annorlunda ut men ändå hade det kvar en liten släng...

Av elinor wulff - 10 september 2013 18:08


Life's not about people who act true to your face. It's about people who remain true behind your back.   Först och främst vill jag bara säga GRATTIS till min underbara farmor som fyllde år igår! Igår fick jag även bra besked från skolan, var d...

Ovido - Quiz & Flashcards